× Hoe werkt het Contact Log in Ticket Helpdesk

Ticket Helpdesk

Voor vragen die betrekking hebben op het evenement of je tickets, gebruik de link naar het Customer Portal in de bevestigingsmail met je tickets.

Heb je vragen over het bestellen van tickets? Kijk dan in de FAQ of stel je vraag onderaan deze pagina.


Bestelde tickets opnieuw opvragen

Na betaling je tickets niet ontvangen? Vul het e-mail adres in dat je hebt gebruikt bij de bestelling en wij verzenden je geldige tickets nogmaals.


FAQ

Het kan zijn dat je provider/spamfilter deze e-mail heeft onderschept, controleer daarom eerst je spamfolder. E-mail niet gevonden? Vul je email adres hierboven in en je ontvangt onmiddelijk je bestelde tickets.

Dat ligt waarschijnlijk aan je Adobe Reader. installeer deze opnieuw om dit te verhelpen. In de bevestigingsmail vind je een link naar de downloadpagina van Adobe Reader.

Je kunt de M-tickets gebruiken indien je de bevestigingsmail op je mobiele telefoon hebt ontvangen. Toon je mobiele telefoon met M-ticket(s) bij de ingang van het evenement. Kan je dit niet, of print je liever het ticket uit, gebruik dan het E-ticket in PDF formaat.

Gebruik de link naar het Customer portal in je bevestigingsmail. Je kunt daar je ticket doorverkopen indien Ticket Resale actief is voor jouw evenement.

Als u een orderbevestiging zonder tickets heeft ontvangen, worden uw tickets op de dag van het evenement per e-mail naar u verzonden. Indien u geen bevestiging heeft ontvangen, neem dan contact op met Link2Ticket.

Contactformulier

Geen antwoord op je vraag gevonden? Stel je vraag hieronder, wij antwoorden zo spoedig mogelijk per e-mail.