Ticket Helpdesk

Heb je vragen over het bestellen van een e-ticket of heb je een probleem met het uitprinten van je tickets? Kijk dan in de FAQ of stel je vraag onderaan deze pagina.

Voor vragen die betrekking hebben op het evenement dat je wil bezoeken wordt je verzocht de website of organisatie van het evenement te raadplegen.


Bestelde tickets opnieuw opvragen

Na betaling je tickets niet ontvangen? Vul het e-mail adres in dat je hebt gebruikt bij de bestelling en wij verzenden je geldige tickets nogmaals.






FAQ

Ik heb een e-ticket besteld en betaald maar geen e-mail ontvangen van Link2Ticket.
Het kan zijn dat je provider/spamfilter deze e-mail heeft onderschept, controleer daarom eerst je spamfolder. E-mail niet gevonden? Vul het contactformulier hieronder in met je naam, en het evenement. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een nieuwe e-mail.
Als ik mijn ticket print, worden mijn gegevens en de barcode niet geprint?
Dat ligt waarschijnlijk aan je Adobe Reader. installeer deze opnieuw om dit te verhelpen. In de bevestigingsmail vindt je een link naar de downloadpagina van Adobe Reader.
In mijn bevestigingsmail heb ik in de bijlage een E-tickets.pdf en M-ticket.gif ontvangen, welke moet ik printen?
Je kunt de M-tickets gebruiken indien je de bevestigingsmail op je mobiele telefoon hebt ontvangen. Toon je mobiele telefoon met M-ticket(s) bij de ingang van het evenement. Kan je dit niet, of print je liever het ticket uit, gebruik dan het E-ticket in PDF formaat.
Ik heb geen printer, kan ik dan toch tickets bestellen?
Om tickets te bestellen heb je geen printer nodig. Je ontvangt de tickets per e-mail op je mobiele telefoon en toont deze bij de ingang van het evenement. Ook kan je bij de meeste evenementen kiezen voor een SMS ticket. Je ontvangt dan het mobiele ticket als SMS bericht op je telefoon. Heb je geen mobiele telefoon met internet, dan is er altijd een andere oplossing: Na je bestelling ontvang je een e-mail met de tickets. Als je deze e-mail doorstuurt naar vrienden/familie/kantoor, dan kan je deze tickets door een ander uit laten printen.
Ik heb tickets besteld en betaald maar per ongeluk het venster met mijn tickets weggeklikt, hoe krijg ik nu mijn tickets?
U ontvangt een e-mail met uw tickets in PDF en mobiel formaat.
Mijn tickets bevatten geen streepjescode, klopt dit wel?
Link2Ticket werkt niet meer met de ouderwetse streepjescode maar met de moderne QR-code (2D blokjescode). Zorg dat deze vierkante code altijd goed zichtbaar is op uw papieren ticket of mobiele telefoon.

Contactformulier

Geen antwoord op je vraag gevonden? Stel je vraag hieronder, wij antwoorden zo spoedig mogelijk per e-mail.